Asistent koordinace zakázek

Možnost práce ve firmě ACP Traductera, a.s.

Název pozice Asistent koordinace zakázek
Oborová skupina Obchod a marketing
Vaším úkolem bude Staňte se pravou rukou týmu projektového managementu. Budete pomáhat při zpracování zakázek, na starosti budete mít veškerou administrativu. Denně budete písemně a telefonicky komunikovat s dodavateli společnosti a zadávat jim překlady. Vaším úkolem bude evidence zakázek v IS společnosti, kontrola kompletnosti zakázek a vystavených faktur. Krom toho budete mít na starosti chod recepce, kde se budete střídat s kolegyní. Zde bude vaším úkolem především přepojování telefonických hovorů, zpracování pošty a uvítání příchozích návštěv.
Očekáváme Mluvíte anglicky a nedělá vám problém telefonovat a psát e-maily v angličtině? Svěřené úkoly plníte vždy pečlivě a neunikne vám žádný detail? Máte cit pro komunikaci s lidmi a umíte si práci dobře zorganizovat? Moc dobře si uvědomujete, že sehraný tým je mnohem silnější než sebelepší jednotlivec? Umíte pracovat s počítačem, internetem i s kancelářským balíkem MS Office?
Typ pracovního poměru Hlavní pracovní poměr
Požadované vzdělání Středoškolské
Požadované jazyky Angličtina
Plat 19500 Kč
Benefity příspěvek na vzdělání a sport
Místo výkonu:

ACP Traductera, a.s.
Na Piketě 173
37701
Jindřichův Hradec, Jindřichův Hradec

Kontaktní osoba:

Rezervovat termín online pohovoru



Zpracováváme soubory cookies. Pomáhají nám ke správnému fungování webové stránky, k poskytování funkcí sociálních sítí, personalizaci obsahu a inzerce a k analýzám její návštěvnosti. Používáním webu souhlasíte s jejich užitím.